پیام تبریک محسن رضایی به پزشکیان-راهبرد معاصر
علم‌الهدی: ما در میدان جنگ هستیم | بحث خنک شدن دل نسبت به انجام وعده صادق ۲ نیست مسئله جنگ است اتفاق منحصر به فرد در نماز جمعه به امامت رهبر انقلاب رهبر انقلاب: کار نیرو‌های مسلح ما کمترین مجازات برای سگ هار آمریکا در منطقه بود پزشکیان، قالیباف و محسنی اژه‌ای به مصلی رسیدند | لاریجانی و عارف هم هستند شهادت یک نیروی ارتش هنگ مرزی زابل در اقدام تروریستی کور دستور ویژه رئیس جمهور به همتی و فرزین ابلاغ پیام تسلیت رهبر انقلاب به خانواده‌های جان باختگان حادثه معدن طبس اعلام جزئیات برگزاری نماز جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب پزشکیان وارد تهران شد پزشکیان: درباره ۶ میلیارد دلار دارایی ایران به تفاهمات خوبی رسیدیم رهبر انقلاب: یاد شهدا، حرکت آفرین و حیات‌بخش است فرزند امام خمینی (ره) در نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری: انقلاب اسلامی الگوی الهام بخش ملت‌های آزادی‌خواه خواهد بود شهادت مستشار نظامی ایران در سوریه رهبر انقلاب اسلامی به نماز جمعه می‌آیند رهبر انقلاب به مجروحان حزب‌الله: استقامت شما برترین جهادهاست

پیام تبریک محسن رضایی به پزشکیان

محسن رضایی عضو در پیامی ضمن تبریک به مسعود پزشکیان تاکید کرد: یک «دولت اجماع ملی» حول محور همه ظرفیت‌ها، شایستگان و دلسوزان در جمهوری اسلامی پایه گذاری کنید.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 06
کد خبر: ۲۴۸۳۸۶

به گزارش راهبرد معاصر؛، محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی ضمن تبریک به مسعود پزشکیان؛ رییس جمهور منتخب ملت ایران تاکید کرد:  یک «دولت اجماع ملی» حول محور همه ظرفیت ها، شایستگان و دلسوزان در جمهوری اسلامی پایه گذاری کنید.
متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی 
برادر گرامی و رزمنده دفاع مقدس
جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان؛ رییس جمهور منتخب ملت ایران
باسلام؛ 
اعتماد ملت عزیز و فداکار ایران به جنابعالی به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران را به شما تبريک عرض می کنم. این انتخابات یکبار دیگر ثابت کرد که پیوند ملت و رهبری از یکطرف و تعهد و پایبندی آنها به دستاوردهاي انقلاب از جمله مردمسالاری دینی، ناگسستنی و ابدی است و خدای متعال را از این جهت شکر می گوییم.


 با این حال، شرایط داخلی و خارجی کشور، با انبوهی از فرصت‌ها، چالش ها، انتظارات ملی و همچنین مطالبات نظام، رهبری فرزانه انقلاب و دلسوزان کشور همراه است. 


به همین جهت، بنده با روحیه، اعتقاد و توانی که از شما به عنوان رزمنده دفاع مقدس و معتقد به مبانی انقلاب و ارزش های دینی- ملی می شناسم، پیشنهاد می دهم و امید دارم که جنابعالی یک «دولت اجماع ملی» حول محور همه ظرفیت ها، شایستگان و دلسوزان در جمهوری اسلامی پایه گذاری کنید تا به عنوان الگویی در دولت های بعدی ادامه یابد.


 در این مسیر، همه نیروهای سیاسی کشور به عنوان یک وظیفه و رسالت ملی نیز می توانند یاری گر جنابعالی برای حل مسائل و پیشرفت کشور باشند. 
سرباز وطن و انقلاب
محسن رضایی 
۱۶ تیرماه ۱۴۰۳/ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده